Reklamacje

Polityka Reklamacji

Na wszystkie produkty zakupione w na naszej stronie internetowej przysługują Ci uprawnienia z tytułu niezgodności towaru z umową przez okres 2 lat od daty zakupu zgodnie z ustawą z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. z 2002 r. Nr 141 z późn. zm.).

Co można reklamować?

  • Błędny, cudzy lub uszkodzony film ze skoku
  • Błędne, cudze lub uszkodzone zdjęcia ze skoku
  • Skok spadochronowy, o ile odbył się niezgodnie z Regulaminem
  • Skok spadochronowy, o ile w Państwa odczuciu jego przebieg był niezgodny z zasadami bezpieczeństwa

Czego nie można reklamować?

  • Skoku spadochronowego, który nie odbył się w zarezerwowanym terminie ze względu na warunki atmosferyczne
  • Skoku spadochronowego, który nie odbył się w zarezerwowanym terminie ze względu na elementy bezpieczeństwa

Krok po kroku

W celu rozpatrzenia reklamacji prosimy o przesłanie następujących informacji:

  • opis niezgodności zakupionej usługi
  • Informację o tym, kto był tandem pilotem
  • Informację o tym, kto był kamerzystą (o ile reklamacje dotyczy filmu/zdjęć)
  • Data skoku
  • Lokalizacja: Kazimierz Biskupi lub Jastarnia

Po otrzymaniu wszystkich informacji reklamacja zostanie natychmiast opracowana. Wiadmość dot. dalszego postępowania otrzymają Państwo tak szybko, jak tylko będzie to możliwe.

Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od daty zgłoszenia. W przypadku uznania reklamacji klient otrzymuje częściowy lub całkowity zwrot zapłaconej kwoty w zależności od skali niezgodności.

Kalendarz imprez